Kral Çıplak

Bir roportaj ve 65.000 uzerinde okuma, onlarca yorum 1.000'den fazla geribildirim...Kimler donus yapti inanamadim bir o kadar da mutlu oldum..

Soven de olmus, ama cok cok cok fazla seven ve tebrik eden tarafta..Gercek,icten,samimi yeni yasamim icin iyi dilekler..

O kadar cok arkadasim oldu ki yine bir anda, ayni enerjide ayni bakis acisinda,destekleyen..O biz olmak var ya, tam da oyle oldu... BIZ olduk..


Kanada'daki yakinlarinin telefonlarini ulastiranlar, sesimiz oldun diyenler, ne ihtiyacin olursa birbirimizi tanimiyoruz belki ama numaram bu hic cekinme elimden gelen ne varsa yaparim, hayallerinin pesinden kos diyenler neler neler..Iste biz boyle iyi yurekli insanlariz...

Bir suru hikaye, ad farkli soyad farkli, yasananlar ayni...

Mesele kisisel degil, mesele Ayse,Fatma,Ahmet,Mehmet,Bora degil...Mesele sektorde krallar var bu krallar ciplak...Arkama bakmayacagim bir yolda ilerlerken son bir kez meydanlarda salina salina at kosturan kral bile olmayan kralciklara baktim..KRAL CIPLAK! dedim ve yoluma devam ettim..Zaten bunu diyenler vardi,ben de eklendim, sonrasinda kral ciplak diyenlerin sayisi daha da artti ve devam ediyor,edecekte..Benim 12 yillik bankacilik hayatimin en buyuk mutluluklarindan biri bu...O sistemde kendini kral sananlar normal insan ve sadece o an o koltukta isini yapmasi gereken kisiler olduklarini bilecekler..

Mesela sitede yine actigi davanin guzel sonucunu almis bir arkadasimiz paylasim yapti, konustugumuzda da cok guzel birsey soyledi..DOMINO ETKISI...

Ben susayim, o sussun adimiz gizli kalsin..Hayir...Kimi sevsin, kimi sevmesin kim ne derse desin, siz kendinizi bildikten sonra hayat size kendiniz gibi insanlardan olusan bir yasam hediye ediyor onemli olan da bu..

Zaten cok uzucu gunler yasiyoruz, bir de yasam paramizi kazanmanin pesinde,sacma sapan egosal baskilara dayanacak halimiz kalmadi...

Basarili veya gercekten basarisiz ki dedigim gibi bu kendinizi nasil konumlandirdiginizla alakali, Sadece A veya B kisi tarafindan sadece bana yapilan bir durum olsaydi dusunurdum..Bu kez olmadi,yapamadim  benim iyi hissedecegim diger yollar,diger isler neler derdim yoluma devam ederdim belki..Sorun su ki tek degilim, cok kisiyiz..

Bu bir tesekkur yazisidir..Merak edip okuyan, hakli bulup okuyan, haksiz bulup okuyan, sevip okuyan,sevmeyip yine de okuyan herkese cok tesekkurler..

Hala okumayip ne demis ya bu kiz diye merak eden varsa, temeli bankacilik sektorune kendi gozumden bakis acimi anlattigim roportaj linki.

http://www.paramedya.com/devami/32491/basarili-bir-bankaci-nasil-sifirlandi

Cok ama cok sevgiler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder