Bomba-Silah-Havai Fisek Celiskisi


Saat 11:55 Ucagim Toronto’ya gitmek uzere havalandi..Icimde sevinc ama yine de burukluk var son1 yil ulkenin ve kendimin yasadiklarini dusunerek bilmem kac fit yukseklikte bulutlara dalip gitmisim..

Saat 14:30 saat farkindan dolayi oglen oradayim..Insanlarin ucakta birbirini itip kakmadigi, cep telefonlarini acmaktan etrafindaki inmeye calisanlardan bi haber, dit dit mesaj telefon sesi olmadan tamda vaktinde ucaktan indim.

Saat 15:00 polislerle sohbet ederek , islemlerimi halledip kalacagim yere dogru yol aliyorum..Etrafta suslu camagaclari, noel babalar olan evlerin onunden geciyorum…Seviyorum Santa seni var mi!!!

Saat 21:30 evlerinde veya disarida yeniyila girecek arkadaslarim aramaya basladi.. Toplanmislar.herkes kendince hazirliklar yapmis sakince keyiflice yeni yila girecek..


Saat 23:30 meshur meydanda sayisiz insan var..Taciz yok, ickililer hatta ustelik haram! Ickiyi de icmis bazilari!..herkes dans ediyor, egleniyor takiliyor…Bende ictim evet..Havai fisekler patliyor o anda, gelen cigliklar yeni bir yila girmenin sevinci..gosteri bitince bazilari orada takilmayi, bazilari geceye disarda devam etmeyi bazilarida evlerine dagilmayi tercih ederek ayriliyor…

O insan kalabaligi birbirini ezmiyor, biri senin uzerine cikarak o an dunyanin en mukemmel tacizini yaptigini dusundugu gevsek gulumsemesiyle PARDON yaeee! demiyor ..Kiz arkadasini arka belinden tutma sekliyle koruyan erkekler saga sola aslan misali bakinmiyor..Yaa dikkat edin bakin cocuk var die cocugunu korumaya calisan anne babalar yok,ellerinden tutup salina salina gidiyorlar..INSANIZ ya istersek yapabiliyoruz diyorum icimden..

Eve geliyorum wi-fiyle telefonuma baglaniyorum..Hava soguktu ellerim donmus, dogal gaz full yansa en fazla 50 dolar gelecek 350! Degil

Aaaaa arkadaslarim Instagram,facebookta ne guzel ne enerji dolu resimler paylasmis keyifleri yerinde..Cok mutlu oluyorum

 Derken

Yukari dogru resimlere devam ettigimde yine lanet var,mutsuzluk,icini doken,uzgun mesajlar siyah fotograflar,ambulansta yarali,olu tasiyan korkunc resimler…

Dunyanin en guzel sehirlerinde Istanbul bosphorous. Izlemeye doyamazsin oradan sehri masal gibi.Girmis icerde olanlari tariyor…Resimlere bakamiyorsun bu kezde…

Ne iceride kalabiliyorusun, ne disarda..Oyle bir grilik iste ki ben ya siyah ya beyaz diyenlerdenim…

Patlayan bomba degil,silah degil sevinc cigliklariyla havai fisek olmali o gokyuzunden…


Biz bunu haketmiyoruz….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder