ANNE BEN KANADA’YA GİDİYORUM

Yasiniz kac olursa olsun belki de en zoru ailenize yurtdisina gideceginize ikna etmeniz veya soylemeniz degil midir🙂 En azindan benim icin oyle oldu.
Bu blogu acmamin ve yazmamin en buyuk sebebi Toronto’dayken instagramdaki hashtaglerimden beni bulan mi dersiniz,Linkedlnden mi bulanlar, Facebooktan mi yazanlar… Anladim ki benim gibi bir cok insan var..Boylelikle hem ben kendi digital anilarimi olustururum hem de boyle bir dusuncesi olanlara bu hikayeyle ile faydam olur diye dusundum.
Bir bankada calisiyorudum ve sube muduruydum.30’unda mudur oldugun icin kariyerinde en sanslilar kendi sektorunde aaa ne guzel mudur olmussun katagorisindeydim de ustelik.


Tabi birsey eksikti, mutlu degildim, is ustume ustume geliyor,kendi kendime hic degerli hissetmiyordum,kazandigim para kredi kartlari,kredi,kira,eve yardim derken bitiyordu..Kiyida biraz bireysel emeklilik birikimimden baskaca da birsey yoktu. Birde biz bankacilarda degisik bir psikoloji vardir, Cok ve stresli calisip insanlarin yasamini gordugumuzden midir nedir, kart ucreti gelince bakmayiz biz, bazen kendi faturalarimizi odemeyi unutup gecikmeye gireriz, alisveris merkezlerini,disari cikmayi, tatillerde guzel yerlere mumkunse yurtdisina gitmeyi pek severiz.Amannn deli gibi calisiyorum gerekirse bir krediyi de tatilim icin cekeyim diyenlerdeniz..Elbette genellemiyorum da cevremdeki ve kendi izlenimlerim boyle🙂 Tum bu yasama ragmen de sabirsiz, agresif , aceleci, hicbirseyden memnun olmayan birine dogru hizla donusuyordum..Ve biryede yeter dedim..
Ben oyle uzun uzadiya dusunenlerden degilim , galiba herseyin inisli cikisli oldugu bir ulkde buyuyup, yine cok sik herseyin degistigi bir iste calistigimdan aninda karar vermeyi icsellestirmisim. Dedim ki acaba sadece biz mi boyleyiz,biz mi mutsuzuz ? Baska ulkelerde insanlar nasil yasiyor? E ingilizce bilmiyorsan hic kullanmadigin bir iste calissan da isin zor…Bozdurdum bireysel emeklilikleri, cektim krediyi, 1 yillik taksitlerini de odedim en kotu dondugumde isten ayrilirsam tazminatimla kapatirim,calismaya devam edersem de taksit taksit devam ederim dedim.Kurlara baktim, en uygunu Kanada Dolariydi.Ayrica kalmak istersem en uygun sartlari bu ulke sagliyordu.Tamam Kanada olsun dedim.
Vize alirken isten ucretsiz izin aldigimda isyerinden aldigim mektup vizemin cikmasini kolaylastirdi diye dusunuyorum.Okul falanda arastirmadim iyi bir danismanlik firmasina denk geldim Allahtan..Tek yurtdisi deneyimi Yunanistan olan orayada otobusle giden ben 11 saat ucarak Kanada’ya gidiyordum ve hersey sadece 3 haftada oldu bitti.
Gelelim anne olayina🙂 Eger maddi bir destek almiyacaksiniz en guzeli benim gibi telasli ve gunlerce kendi kafasinda herseyi dert eden bir anneniz de varsa herseyi hallettikten sonra soylemek..Sahsen ben herseyi bitirdim,ayarladim,odedim ve anneme rutin gunluk  3 konusmamizin ilkinde bir cirpi soyleyiverdim..Annisimm ben Kanada’ya gidiyorummmmm..

1 yorum:

  1. Hosgeldin ne iyi ettin bazen bazi kararlari aniden almak lazim

    YanıtlaSil