Sana Birsey Soyleyecegim Kimseye Soyleme...

Kac kez baskalarinin hayatini konusurken buluyoruz kendimizi?

Sana bomba birsey soyleyecegim kimseye soyleme...Soz ver..Cunku ben sozumu tutmuyorum fakat senden de ayni seyi bekliyorum :)

Dost meclislerinde olur arada canimm, zevkli de olur bazen,

Fakattt yeter mi ?


Kimin kac sevgilisi olmus,kim sevgilisiyle ayrilmis? Filanca yoneticinin filanca sevgilisini duydunuz mu gencler? -Bence o adam o kadini sevmiyorrrr...O iliski yurumezzz..

Kimin evde sorunu var? - Belliydi zaten...

Kim evlenmis, kim bosanmis, kim haketmis kim haketmemis? -Yeminle biliyordum...

Kim terfi almis, kim istifa etmis, niye etmis, kim isten atilmis , kim yalakalanmis biryerlere gelmis, kim haketmis? Kim nerde calisiyor, ne yapiyor, kac para kazaniyor? Daha neler olacak senaryolari..-Zaten guzel olan herseyde,kesin icinde baska bir sey vardir, kesin yaaa..

Kimin parasi var, kimin yok, kim nereye tatile kimle gitmis? -E tabi onlar yaparlar cunku rahatlar, bizde ugrasip duralim..

Ayy birde sevmiyorum dedigimiz kisiler kendimizce olumsuz gordugumuz birsey yasamissa..Ohhh canima degsin beter olsun diyoruz..Yemede yaninda yat tadinda iyi hissediyoruz.

Hatta daha ileriye de gidiyoruz bazen,..Canimm bana bir iyilik yap, bende karsiliginda senin hakkinda ne konusuluyor soyleyim arkadasligi yapiyoruz.. -Ayy hiccc umrumda bile degil de........ Eee ne konusyorlarmis benim hakkimda yaa merak ettim, kimden duydun?, ne soylemisler? , bak laf agzindan cikti sonunu getir,.......Tamam ne istiyorsun yapacagim ama sende soyleyeceksin benim hakkinda kim ne konusuyor??????

Instagramda TV fenomenlerinin yasadiklarini bile konusuyor, resimlerinin altina ofke dolu yorumlar yapiyoruz...

Tabi benim sozum meclisten disari, cunku benim sosyal medyada gordugum kadariyla herkes kendi hayatinda asiri cok mutlu, cok asik, isinde cok mutlu, muhtesem bir yasantisi oldugundan bunlari yapacak vakti zaten yok gozukuyor :) Iste arada bir duzene isyan ediyoruz birde pray for dunya diye bir iki resim yapistiriyoruz kahvemizi cayimizi icerken ,o yani yasadigimiz seyler..

Valla beni de sorarsaniz, hayatimda ilk kez ingilizce mulakatlara girdim birkac yerle,ve artik yapmak istedigim is icin ilk adimlari da atmamin gururunu yasiyorumm..(detaylarini yazacagim)..Ceyda Tufekci arkadasim inanilmaz muhtesem bir kisisel gelisim workshop'una daha dogrusu kisisel gelisim yolculuguna cikma imkani sunuyor Agustos'a kadar ona katilma planlari yapiyorum...Arkadasimin bahcesinde mangali rakiyi koyup, gecenin sonunda bilmedigimiz arabesk sarkilari sandalye ustunde soylemeye calisiyorum bu sesle :), Acik hava tiyatrosuna giderek kulturel faaliyetlere katilmaya calisip, oyunun bazi yerleri ile ilgili yaptigim yorumlara kopuyoruz, sonra arkadaslarimla eve yaklasirken arabada en sevdigimiz ve arabanin icinde bagira bagira soyledigimiz sarki henuz bitmemisse , yolu uzatip eglencemize devam ediyoruz,.Cok sevdigim arkadaslarim yeni yasamlara dogru adimlar atiyorlar, onlar adina cok mutlu oluyorum..Yilsonunda yurtdisina yerlesme planlari yapiyorum,para biriktiriyorum..Kardesim Amerika'ya gidiyor egitime, onun yasayacagi harika deneyimleri dinlemeye sabirsizlaniyorum..Sevgilim yok fakat gercek askin varligina kesinlikle tum kalbimle inaniyorum :) Boyle boyle seyler iste...

Herkesin de gercekten boyle kendi dunyalarinda mutlu olmasini diliyorum..

Sevgiler,






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder