Toronto'da ilk gunler :)

Toronto günlerimi anlattığım ilk blog yazıma elbetteki vedalarımın toplu geçişiyle başlıyorum 😀 sevmek ve sevilmek dünyanın en güzel duygusu, arkadaşlarımın,ailemin benim adıma mutlu olması, benim için  organizasyonlar düzenlemesi, annemin kardeşimin çabaları, aldığım telefonlar, mesajlar,hediyeler…O kadar çok kişiyle görüştüm ki son 1 ayda herkesin sesindeki,kalbindeki,cümlelerindeki güzel dilekler,aldığım enerji…Çok şükür ki hayatımdasınız ❤️🙏
Bu resimde kutlamalarımdan sadece sosyal medyaya yansıtlanlar 😀






Havaalani vedasi istemiyorum dememe ragmen tatli belalarim 😀Hep hayatimda olun ❤️ Gerci sarilip vedalastiktan sonra kosa kosa duty free’ye gitmem gozlerden kacmamis 😂😂
Neyse, basladi benim Toronto yolculugum bu sekliyle…Ucakta sans hemen yuzume guldu ve tamamen tesaduf yanima bankamizda calisan bir arkadasimizin kizi Ozge ile yanyana oturduk 😀 ucaga tedirgin binen biz 10 saat boyunca ulan ne iyi yaptik,harika karar,bravo tadinda birbirimizi o kadar gaza getirdik ki orta seviye ingilizcemizle bir ozguven bir ozguven sormayin, polis kontrollerinden gecerken bir rahat tavirlar sanirsiniz ki surekli bu memlekete geliyoruz halleri 😀
Bu ozguvenimiz exit kapisindan cikipta adimizi bekleyenlerin ellerinde tuttugu kagitta goremeyince 2 dakikada yerle yeksan oldu 😀 Hayir Ozge en azindan karsilayanin ne renk giyecegini biliyor peki ben?Bende o da yok 😀 information desk’e telefon sordum ki cok guzel birsey kanada icini cep telefonlari da dahil arayabilecegin ucretsiz telefonlar var havaalaninda…Telefon kuyrugunda bekleyen 5 kisinin 4’unun Turk olup siz siradamisiniz diye turkce birbirine sormasi sirasinda kendimi yine sorgulamadim degil 😀 ve fakat sonunda ozge ve ben bizi karsilayanlarla bulusup sonrada vedalastik…
Ilk arkadasim beni karsilayan Howard oldu…Kendisi koreli bu da nickname’i 12 yasinda ailesi kanadadan, koreye donmeye karar verince o kalmayi tercih etmis…Ben 32 yasindayim annem 6 ay icin karalar bagladi:) Ayrica arabayla bana ufak bir kanada tanitim turu yapti sagolsun..ilk arkadasimdan bahsetmeden olmazdi ✌🏼
Gelelim homestay olayina ki bu is tamamen sans…benimki okula 1 saatten fazla uzaklikta zenci ve cinlilerin yasadigi safe😀 bir mahalle 😂😂😂 Tum Torontoyu bilen arkadaslarimin Arzu sanki mahalle sana pek uygun degil uyarilarina ragmen kendim deneyimlemek istedim…Carolyn acayip tatli bir kadin cok eglenceli fakat burada yasayamayacagimi 2.gun anlayinca yeni homestayimin yolunu bu cuma tutacagim😀 o da bi kismet tabi 😀😀 Bu arada ilk gun bana yemekte tavuk suyuna corba yapacagini soyleyince baya mutlu oldum da balkabagi,yesil muz,hamur,patates,tavuk karisimi degisik bi corba yedim ve yillardir asla adim atmadigim dunya mutfagina da hizli bir giris yaptim ✌🏼️Diger aksamlar kiloma dikkat ettigimden😂😂😂 sadece salata yiyecegimi soyledim:)  Suan 1 haftada yanindan ayrilacagim icin hafif kirgin bana resim cekilir mi bilmiyorum o yuzden ben onun en sevdigim fotosunu ve evin manzarasinu koyarim blog yazima 😂 Thanks for everything 😘💞 Homestay olayi icin ayri bir blog konusu yapicam tabiki :)
  
Tabi ki buradaki sansim kardesimin yakin arkadasi Cansu ve esi..Cansu TRT Turk Toronto Temsilcisi, valla buralardan asil haberler onda o yuzden kanadayla ilgili bilgi almak icin Cansuyu izleyin derim…Burada telefon hatti almak,metro guzergahlarini ogrenmek vs bilmeyen icin biraz yorucu kendisi ne yasamissa ben yasamayayim diye oyle yardimci oldu ki haklarini odeyemem ❤️ Bir de benim icin Hosgeldin kutlamasi yaptilar ki Turk kahvesi icip fal bakarak ta geleneklerimizden kopmadik 💞😍🎂🎊🎉


























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder